OBWÓD KWADRATU

wyłącz reklamy

a = 7

Obwód kwadratu wynosi:

4 · =

ANANAS ZA 10 POPRAWNYCH
00

DODAJ KOMENTARZ

WASZE KOMENTARZE DO TEGO ZADANIA:

  • piotrek 2016-02-28

    matzoo jest bardzo fajny i polecam go innym ;)
  • matma jest ekstra 2015-02-25

    super! ja tu się uczę i to bardzo mi pomaga polecam wszystkim gamoniom którzy nie potrafią matematyki bo matematyka jest bardzo fajna więc polecam gamoniom :)
  • Nikola 2015-02-03

    Świetna strona, już się nie nudzę i bardzo polubiłam matematykę :D
  • MD 2014-03-19

    uuuuu........... fajne. robi wrażenie
  • nfz 2014-03-01

    super tylko jeden minus trzeba często wchodzić na te stronkę i po robocie!
  • DarekSP 2012-11-24

    Super gra polecam.Bardzo łatwa.
  • snajper 2012-01-18

    fajne super niesamowite mnie pasuje bo się tu uczę i mnie nie boli
  • Matma jest super 2012-01-12

    mam 500 dobrych i ani jedniego zle a ty ja jak dowiedziałam sie o tej stronie odrazu weszłam i teraz mam z matematyki same 6 i 5 a ty jakie masz oceny
  • 4 klasistka 2012-01-12

    ja nie moge ta strona jest super juz mi lepiej idzie z matmy mam same 6 i 5 a tobie jak idzie z matmą bo mi dobrze a przedtem mi szło nie za dobrze a teraz mnie olsniło same 6 i 5 a tobie jak idzie z matematyką ja polecam ta strone
  • miki 2012-01-11

    Naprawdę bardzo użyteczna ta edukacyjna gra.
  • ada majocha 2011-12-13

    cześć, ja dzisiaj robie te zadanie ale nie umiem
  • martyna koteluk 2011-12-09

    fajna stronka
  • Matematyk2011 2011-12-06

    Dech mi zatkalo jak mialem 500 dobrych a 0 zlych bardzo dobra stronka.Pozdrawiam wszystkich Polakow!!! Polecam!
  • wert 2011-11-23

    mam 400 dobrych a 1 źle
  • Katarzyna 2011-11-22

    mnie bardzo podoba sie matzoo.pl ja bardzo lubie w nim grac!
  • Klaudia 2011-11-18

    miałam 111 dobrych odpowiedzi a błędnych 0 :)
  • JadziXaa.;pp 2011-11-15

    Ja chodzę do V i nie znoszę matemy.!.; DD
  • kari 2011-11-15

    ja chodze do 3 klasy a miałam 30 dobrych a 0 złych
  • rusek 2011-11-14

    ja też chodze do IVB i dla mnie jest to bułka z masłem
  • julmen 2011-11-02

    hejo:] chodze do IV b i lubie matme:) pozdro dla wszystkich:DD
  • sałata 2011-10-28

    dobre ale za łatwe a chodze do czwartej joo !
  • peryll 2011-10-24

    sandra lubisz spiewać?
  • przemysław 2011-10-09

    ta gra jest fajna
  • SANDRA 2011-09-03

    fajjjnneeeeeeeeee
  • SANDRA 2011-09-03

    MY mamy własną stronę którą założył facet od info i na niej ćwiczymy tabliczke
  • Anka 2011-06-16

    To Jest SUPER
  • Petitka;* 2011-05-24

    Ten trening pomógł mi dobrze napisać sprawdzian;*
    Polecam wszystkim...
  • Luna 2011-05-22

    Thx temu kto to założył 6 + ze wszystkiego z klas 4 - 6 jestam w 4 - tej
  • Nicoole ;) 2011-05-22

    ta gra pomogła mi zdać a wogule to czadowa gra ;)
  • ziom 2011-05-16

    super co nie
  • roza 2011-04-12

    Nam pani od matmy też to poleciła =)
  • jaro 2011-04-07

    zawalista gra :)
  • gośćiówa 2011-04-06

    superowa gra , co prawda to nasza pani od Matemetyki nam tą grę poleciła
  • lalusia 2011-03-27

    jestem w trzeciej a nie długo mam test kompetencji trzecioklasisty rozwiązuje testy dla czwartaków bez problemów
  • kacper 2011-03-26

    spoko strona
  • Kacper 2011-03-21

    Jestem z 4g ze szkoły 342 w warszawie.Jak na moją szkołę ta stronka jest fajna.
  • daria m 2011-03-02

    dzięki tej stronie test mi poszedł na 6+
  • ola 2011-02-24

    ta strona jest bardzo fajna i można się wiele nauczyć ja z matematyki dostałam5+ rozwiązywałam nawet dla 6 klasy
  • bartek 2010-12-14

    bardzo lubię to waszom strone
  • j.m 2010-12-14

    znalazłam tą stronę i dostałam 5 z matematyki ! ;o)
  • Anu$$ 2010-12-14

    jestem w czwartej klasie a rozwiazywalam zadania dla 6 klasy i jeszcze byly latwe
pisupisu.pl
matematyka szkoła podstawowa, matematyka online zadania. geometria, planimetria, matematyczne zoo, matzoo, matzoo.pl, www.matzoo.pl, matematyczne zoo.pl, odejmowanie ulamkow, tabliczka mnożenia do 1000, gry z tabliczką mnożenia, dzielenie ułamków, zadania dla dzieci, ułamki zwykłe zadania, dzielenie pisemne, tabliczka mnożenia gra, mnożenie ułamków, tabliczka mnożenia ćwiczenia, mat zoo, www.matzoo, jak dzielić, oś symetrii, kolejność działań, tabliczka mnożenia gry, odejmowanie liczb całkowitych, tabliczka dzielenia dla dzieci, reszta z dzielenia, dodawania i odejmowanie, suma, różnica, iloczyn, iloraz, dodawanie dla dzieci, zadania matematyczne, liczby dla dzieci, nauka liczb.