VI EDYCJA PROJEKTU CERTYFIKAT PRZYJACIELA MATEMATYCZNEGO ZOO. NAUCZYCIELU, ZGŁOŚ SWOJE KÓŁKO! :)

jesteś tu: > matzoo.pl > klasa 6 > Procenty *

Temat: PROCENT Z DANEJ LICZBY - POZIOM ŁATWY

60% z 20 =



0 0



DODAJ KOMENTARZ
matmag.pl

WASZE KOMENTARZE DO TEGO ZADANIA:

  • MARYSIA KLASA 2 C:2016-01-16 12:17:15

    Cześć! Jestem z 2 klasy i ćwiczę na tej stronie. Jest bardzo fajna!

  • Żul Robert:2015-03-12 10:29:08

    xDDDDDDDDD

  • Martunia2209:2013-06-08 15:18:38

    umiem! matma jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • $ matma rządzi $:2012-01-22 09:25:05

    super stronka cała nasza klasa z niej korzysta

  • $kacper$:2012-01-17 14:41:28

    $Ta strona ma różne ciekawe rzeczy na przykład dzielenie, mnożenie oraz mnożenie pod kreską. Nie lubię się uczyć ale ta strona mnie trochę zachęciła do nauki chociaż nadal nie lubię się uczyć.$

  • anonim:2012-01-07 13:36:56

    jestem z 5 klasy a mam 500 dobrych i 2 złych

  • kasia:2012-01-04 15:08:50

    super strona troche sie nauczylam z tego na sprawdzań ;p

  • ProTekster:2012-01-03 14:05:56

    PRO PRO PRO EPICKA STRONA PRAWIE TAKA JAK JA

  • diva :-) celebrytka:2011-12-20 10:23:39

    Fajna stronka dla matmomaniaków a poza tym można się z niej fajnie uczyć spoko mówię a jestem super super super !!!!!!! ja ja ja ja i tylkjo ja!!!! :-)

  • Małpeczka :D:2011-12-18 21:03:29

    Fajna stronka, ale mogliby jeszcze napisać jak się rozwiązuję, byłoby prostsze dla tych, którzy jeszcze się tego nie uczyli w szkole, a chcą. :)

  • julka :2011-12-13 10:42:16

    Ta strona jest zajefajna!!!!!!

  • Jull:2011-12-09 12:02:26

    fajnie się robi te zadania pozdro!

  • Marian:2011-12-09 11:49:42

    Strona jest Taka epicka

  • SCORPIONS:2011-12-09 09:17:11

    Te zadania są nudne

  • Maian:2011-12-08 17:46:25

    Bardzo mi to pomogło. W tym programie miałam 310 dobrych a 0 złych

  • madzia:2011-12-08 13:24:17

    Mat zoo jest bardzo fajne

  • natalia p:2011-12-08 13:18:54

    mam już 300 dobrych, a złych 0

  • wiktoria:2011-12-07 18:16:44

    ta strona jest genialna ćwicze sobie przed sprawdzianem i jest cool

  • Marta :2011-12-06 15:19:57

    naprawdę ta strona powina dostać wynagrodzenie

  • minio:2011-12-02 20:09:47

    jestem w kl.2 a mam 305 poprawnych i 0 złych

  • nata:2011-11-28 20:41:32

    idzie mi fajnie tu jest

  • Nikolka:2011-11-27 13:26:22

    Ja jeszcze procentów nie miałam, ale daje sobie radę.. Super

  • xXMATIXx:2011-11-21 19:17:05

    ja chodze do 5 kl i mam 300 dobrze i nic żle

  • bartek:2011-11-21 08:59:52

    jestem w klasie 3 a mam 300 dobrych i 2 zle

  • natalia:2011-11-15 20:48:40

    wow a ja jestem w 1 gim i co zazdrościcie?

  • barto:2011-11-10 18:02:42

    ja jestem z 3 kl a mi idzie

  • emilka:2011-11-09 17:28:58

    ja chodze do 4 klasy a zrobilam 60 dobrze a 10 zle

  • Klaudia;]:2011-11-03 17:32:14

    czy ktos mi wytlumaczy te procenty ?? moje gg 36353354

  • Kuba :2011-10-31 10:25:16

    ja przygotowuje sie do pracy klasowej

  • mati:2011-10-20 08:42:47

    strona fajna

  • iwona:2011-10-13 16:51:55

    bardzo mi pomaga

  • fifi XD:2011-09-27 18:08:50

    mogło by być trudniejsze miałem 200 dobrych i 2 złe

  • jagoda:2010-12-06 16:20:55

    bardzo proste ale dobrze przygotowuje do kartkówki;]

procenty zadania online. matematyczne zoo, matzoo, matzoo.pl, www.matzoo.pl, tabliczka dzielenia, ułamki zwykłe, pole prostokąta, dzielenie pisemne, tabliczka mnożenia gra, mnożenie ułamków, tabliczka mnożenia ćwiczenia, mat zoo, oś symetrii, obwód prostokąta, dodawanie ułamków, matematyka dla dzieci, kolejność działań matematycznych, odejmowanie ułamków, zoo matematyczne, dzielenie ułamków dziesiętnych, ułamki dziesiętne klasa 4, tabliczka mnożenia, obwód kwadratu, obwód trójkąta, kolejność działań, tabliczka mnożenia gry,