DODAWANIE W ZAKRESIE 10 - TEST

wyłącz reklamy

Kliknij guzik będący wynikiem dodawania.

dobrze
źle
źle 


Ładowanie gry...

ANANAS ZA 10 POPRAWNYCH

0 0

DODAJ KOMENTARZ

WASZE KOMENTARZE DO TEGO ZADANIA:

  • Milenka 2019-01-01

    Cześć, jestem Milenka. Chodzę do 1 klasy. Uczę się dodawać z matzoo. Zdobyłam 100 punktów i tylko trzy błędy! Matzoo jest czadowe!
  • Bartek G. 2018-12-31

    Bartek G. 4,5 lat. 100 punktów 0 błędów. Fajna zabawa :) Polecam!!!
  • BARTEK 2018-02-01

    cześć, mam 8 lat i chodzę do pierwszej klasy. Zdobyłem 310 punktów i zrobiłem 6 błędów. Polecam te stronę do nauki matematyki. :)
  • mikołaj 2017-10-22

    Mikołaj lat 6 - 400 poprawnych , 0 błędów super zabawa i nauka w jednym!!!
  • Julia Ł. klasa 1a 2015-05-02

    Super zabawa. Można się wiele nauczyć.
  • Emilia R Klasa 1 2015-04-17

    Fajna zabawa, mam 200 poprawnych odpowiedzi i 10 błędów
  • Julianka 2015-03-24

    czesc, chodze do 1 klasy. mam 133 poprawnych odpowiedzi, a 7 zlych.
  • michał 2013-03-13

    Fajna gra. Zrobiłem 210 i 2 błędy.
  • Kinga 2013-02-25

    zdobyłam 495 błędów 0 - klasa 3.
  • Julia 2013-02-24

    Miałam 140 poprawnych odpowiedzi i 1 błędną.
    Super stronka. Polecam. Julka S.
  • julia 2013-02-18

    ja sobie co prawda troche ułatwiłam, bo jastem z piatej klasy
  • Karol 2013-02-15

    KAROL POLECA BARDZO DOBRA ZABAWA
  • gabrysia 2013-02-02

    zrobiłam 61 przykładów dobrze a tylko 4 błędy
  • wojtek 2012-12-30

    nauczylem sie tu dodawania mialem 101 dobrych odpowiedzi a 2 zle. bede dalej cwiczyl
    bo mi sie ta stronka podoba
  • ola 2012-11-17

    nazywam się Ola z matematyki mam 101 punktów jestem super.
  • alicja 2012-11-12

    bardzo dużo można nauczyć się z tej gry zachęcam do zagrania.
  • oliwia 2012-11-11

    Bardzo lubię tę stronę, jest na niej fajna zabawa.
  • Tosia 2012-08-28

    Nazywam się Tosia. Zdobyłam 415 punktów (7 błędów).Bardzo lubię tę stronę bo dzięki niej mogę się wiele nauczyć.
  • szymon 2012-07-04

    od września myślę że z matmą nie będę miał problemów wszystkim polecam buziaki
  • Zosia 2012-01-18

    Chodzę do V klasy. W 4 klasie na koniec miałam 5 a teraz mam 6 dzięki tej stronie. Matematyczne zoo rządzi. Nawet moja młodsza siostra Dominika która jest w 3 klasie z tego korzysta i też ma same 5. Ja i moja siostra pozdrawiamy wszystkich fanów matematycznego zoo. Buźki. (:
  • Adam 2012-01-12

    Fajna zabawa z dodawaniem
  • natalia cicherska 2011-12-19

    Chodzę do V klasy i chciałabym aby w zadaniach dla piątoklasistów były testy z danych rozdziałów.
  • dida 2011-12-15

    fajna stronka co
  • KIN 2011-12-14

    DZISIAJ WESZŁAM PIERWSZY RAZ I JAK BEN DE MIAŁA CZAS TO BEN DE TUTAJ WCHODZIĆ .
  • DAGA 2011-12-01

    super strona
  • marc.. .....a 2011-11-24

    mat zoo rządzi!!!!!!
  • selina 2011-11-23

    ja jestem z 4 klasy a ta stronka jest super
  • Daga 2011-11-20

    z której klasy jesteście bo ja trzeciej a szkoła która
  • Doma13579 2011-10-26

    to jest super wszyscy macie racje super teraz wchodze na to codziennie
  • michal 2011-10-18

    fajne jest to matzoo.pl
  • kuba 2011-10-14

    To jest extra! W końcu nauka jest przyjemna i szybka.
  • Kasper 2011-09-13

    Super stronka naprawde dzieki tej stronie ucze sie 1 godz a nie 5 godz:d
  • adam 2011-04-27

    to jest super mój młodszy brat sobie ćwiczy a ja mam spokój
  • mateusz 2011-03-31

    to jest super ja to kocham.
  • alojzy 2011-01-29

    tak długo szukałem tak bardzo pomocnego aż znalazłem
matmag.pl
nowoczesne nauczanie dziecka przez zabawę, zadania dla dzieci, nauka dzieci, nauka przez zabawę, szkoła podstawowa, matematyka zadania
Dlaczego taki sposób przyswajania wiedzy jest efektywniejszy od tradycyjnego nauczania?
- w grach ciągle coś się dzieje, zmienia się, jest kolorowo, coś wyskakuje – po prostu dziecko nie ma kiedy się znudzić
- gra wymusza na nas aktywność, musimy cos wpisać i gdzieś kliknąć
– nie wszystkie dzieci mogą siedzieć w ławce i biernie słuchać czy ślęczeć nad ćwiczeniami. Taki sposób uczenia gdzie trzeba być aktywnym i ciągle coś się zmienia jest szczególnie dobry dla kinestetyków.
- gra sam na sam eliminuje stres związany z nauczycielem i rówieśnikami – dziecko nie boi się czy będzie odpytywane za chwile, a może rówieśnicy rozwiążą zadanie i będzie wstyd?!!!
- dziecko może grać w swoim tempie więc nie ma obawy, że czegoś nie zdąży zrobić, matematyczne zoo, matzoo, matzoo.pl, www.matzoo.pl, tabliczka dzielenia, ułamki zwykłe, pole prostokąta, dzielenie pisemne, tabliczka mnożenia gra, mnożenie ułamków, tabliczka mnożenia ćwiczenia, mat zoo, oś symetrii, obwód prostokąta, dodawanie ułamków, matematyka dla dzieci, kolejność działań matematycznych, odejmowanie ułamków, zoo matematyczne, dzielenie ułamków dziesiętnych, ułamki dziesiętne klasa 4, tabliczka mnożenia, obwód kwadratu, obwód trójkąta, kolejność działań, tabliczka mnożenia gry,