UŁAMEK Z DANEJ LICZBY POZIOM B

1  z40 =  
8

ANANAS ZA 9 POPRAWNYCH

0 0

DODAJ KOMENTARZ

KOMENTARZE

  • Aron5550121:2011-06-29 10:25:26

    super strona dzięki niej wreszcie zaczynam rozumieć ułamki

  • Jaga:2011-06-02 10:11:52

    Co tu dużo pisać... O.K. :D

ułamki zadania. pole kwadratu, ułamki dziesiętne sprawdzian, ułamki dziesiętne, pole rombu, tabliczka mnożenia dla dzieci, kolejnosc dzialan, reszta z dzielenia, ułamki zwykłe zadania klasa 4, rozszerzanie ułamków, odejmowanie liczb ujemnych, tabliczka dzielenia dla dzieci, dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, matematyczne zoo.pl, odejmowanie ulamkow, tabliczka mnożenia do 1000, gry z tabliczką mnożenia

nowoczesne nauczanie dziecka przez zabawę, zadania dla dzieci, nauka dzieci, nauka przez zabawę, szkoła podstawowa, matematyka zadania
Dlaczego taki sposób przyswajania wiedzy jest efektywniejszy od tradycyjnego nauczania?
- w grach ciągle coś się dzieje, zmienia się, jest kolorowo, coś wyskakuje – po prostu dziecko nie ma kiedy się znudzić
- gra wymusza na nas aktywność, musimy cos wpisać i gdzieś kliknąć
– nie wszystkie dzieci mogą siedzieć w ławce i biernie słuchać czy ślęczeć nad ćwiczeniami. Taki sposób uczenia gdzie trzeba być aktywnym i ciągle coś się zmienia jest szczególnie dobry dla kinestetyków.
- gra sam na sam eliminuje stres związany z nauczycielem i rówieśnikami – dziecko nie boi się czy będzie odpytywane za chwile, a może rówieśnicy rozwiążą zadanie i będzie wstyd?!!!
- dziecko może grać w swoim tempie więc nie ma obawy, że czegoś nie zdąży zrobić,

Ułamki zwykłe:
podział całości na równe części (zginanie, składanie,
rozcinanie); ułamek jako iloraz liczb całkowitych.
Skracanie i rozszerzanie ułamków; zamiana
liczby mieszanej na ułamek zwykły i odwrotnie;
sprowadzanie ułamków do wspólnego mianownika;
porównywanie ułamków. Ułamki na osi
liczbowej; działania na ułamkach.
W klasie IV: pojęcie ułamka zwykłego, zaznaczanie ułamka na
osi liczbowej, porównywanie ułamków, dodawanie i odejmowanie
ułamków zwykłych o jednakowych mianownikach.
W klasie V: utrwalenie umiejętności z klasy IV; działania na
ułamkach zwykłych o różnych mianownikach; obliczanie ułamka
danej liczby; obliczanie liczby z danego jej ułamka.
W klasie VI: doskonalenie umiejętności z klasy V; zastosowanie
ułamków w zadaniach otwartych i zamkniętych.