UZUPEŁNIJ DODAWANIE UŁAMKÓW O RÓWNYCH MIANOWNIKACH

wyłącz reklamy

2 + = 11
29 29 29

ANANAS ZA 10 POPRAWNYCH

0 0

DODAJ KOMENTARZ

WASZE KOMENTARZE DO TEGO ZADANIA:

  • kinga 2015-04-20

    Ta strona jest boska. Pomogła mi przed sprawdzianem.
  • Ola 2011-06-06

    super ta stronka!!;
  • wra2132 2011-04-22

    to jest najlepsza strona matematyczna
  • hardcorova 2011-04-07

    mama mi kazała znaleść jakąś dobrą stronkę o matmie i ta jest najlepsza!dużo można się dowiedzieć.
  • Weronika 2011-03-26

    Super strona:)

 

Dzięki reklamom na MatZoo uczysz się za darmo. Zrezygnuj z reklam
Kupując Strefę bez reklam wspierasz rozwój naszego serwisu.

ułamki zadania.
nowoczesne nauczanie dziecka przez zabawę, zadania dla dzieci, nauka dzieci, nauka przez zabawę, szkoła podstawowa, matematyka zadania
Dlaczego taki sposób przyswajania wiedzy jest efektywniejszy od tradycyjnego nauczania?
- w grach ciągle coś się dzieje, zmienia się, jest kolorowo, coś wyskakuje – po prostu dziecko nie ma kiedy się znudzić
- gra wymusza na nas aktywność, musimy cos wpisać i gdzieś kliknąć
– nie wszystkie dzieci mogą siedzieć w ławce i biernie słuchać czy ślęczeć nad ćwiczeniami. Taki sposób uczenia gdzie trzeba być aktywnym i ciągle coś się zmienia jest szczególnie dobry dla kinestetyków.
- gra sam na sam eliminuje stres związany z nauczycielem i rówieśnikami – dziecko nie boi się czy będzie odpytywane za chwile, a może rówieśnicy rozwiążą zadanie i będzie wstyd?!!!
- dziecko może grać w swoim tempie więc nie ma obawy, że czegoś nie zdąży zrobić,

Ułamki zwykłe:
podział całości na równe części (zginanie, składanie,
rozcinanie); ułamek jako iloraz liczb całkowitych.
Skracanie i rozszerzanie ułamków; zamiana
liczby mieszanej na ułamek zwykły i odwrotnie;
sprowadzanie ułamków do wspólnego mianownika;
porównywanie ułamków. Ułamki na osi
liczbowej; działania na ułamkach.
W klasie IV: pojęcie ułamka zwykłego, zaznaczanie ułamka na
osi liczbowej, porównywanie ułamków, dodawanie i odejmowanie
ułamków zwykłych o jednakowych mianownikach.
W klasie V: utrwalenie umiejętności z klasy IV; działania na
ułamkach zwykłych o różnych mianownikach; obliczanie ułamka
danej liczby; obliczanie liczby z danego jej ułamka.
W klasie VI: doskonalenie umiejętności z klasy V; zastosowanie
ułamków w zadaniach otwartych i zamkniętych.